سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا آن که خود را خوار انگاشت ، و کسبى پاکیزه داشت ، و نهادش را از بدى بپرداخت ، و خوى خود را نیکو ساخت و زیادت مالش را بخشید و زبان را از فزون گویى درکشید ، و شرّ خود را به مردم نرساند و سنّت او را کافى بود ، و خود را به بدعت منسوب نگرداند . [ مى‏گویم بعضى این فقره و آن را که پیش از آن است به رسول خدا ( ص ) نسبت داده‏اند . ] [نهج البلاغه]
عشق

خیلی برام سخته

 خیلی برام سخته که تو چشمات نگاه کنم و حرف دلمو بگم.اما دیدم برای تو اسان بود.تو چه ساده و صمیمی حرف دلتو زدی

اما برای من خیلی سخته که توی چشمات نگام کنم و بغضی رو که مدتهاست راه نفسم رو گرفته بشکنم و حرف دلمو بگم.

بگم که چقد دوست دارم و بدون تو نمی تونم زندگی کنم.

بگم که تو اولین کسی بودی که تونستی با رفتارهات نگاهات و حرفات منو گرفتار خودت کنی و قلب تاریکم رو روشن کنی.

نمی دونم این چه سحری است که توی چشمای تو پنهون شده که وقتی می خوام حرفامو به تو بزنم به جز یه سلام ساده هیچ چیز نمی تونم بگم.

اما می دونی توی نگاهت هرچی که هست اونقدر حرارت داره که سراسر وجودم رو مثل گرمای سوزان خورشید فرا گرفته.

تنها دلیل بودنم تو انقدر مهربان و دوستداشتنی هستی که تمام گلهای رز سرخ دنیا در مقابل تو خم میشن و من با دیدن تو اون لحظه احساس می کنم تموم دنیا مال خودم میشه چون تو تموم دنیای منی.

تنها دلیل بودنم می خوام این بغض چند سالمو بشکنم و به تو بگم چقدر دوست دارم و برای همیشه در کنار تو و برای تو می مانم



علی کاظمی ::: سه شنبه 87/6/26::: ساعت 12:5 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :4534

>> درباره خودم <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
عشق

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<